24.11.2015, 14:19 | |
Конкурс 1 «Розминка. Домашнє завдання.» Учасники задають питання один одному, конкретно вказуючи імя учня який відповідатиме. За кожну правильну відповідь команда отримує один бал. Конкурс 2 "Відгадай” Якщо слово, відгадане після першої підказки, то команда отримує 3 бали, якщо після другої підказки – 2 бали, після третьої підказки – 1 бал. 1. – Це поняття стосується дробу. 2. – За допомогою неї розв’язують деякі задачі. 3. – Це елемент кола. - Це відрізок. 4.Це геометрична фігура. Це чотирикутник. У цього чотирикутника всі сторони рівні, а кути прямі. (квадрат) Конкурс 3.«Словниковий». Учні складають якомога більше слів із букв, що складають слово паралелограм. Можна звернутися за допомогою до глядачів і команди. Самостійна відповідь оцінюється 3балами,а з допомогою 2 чи1 балом. 6.У класі 11 дівчаток та 17 хлопчиків. Яка імовірність того, що першим зустрінеться хлопчик Конкурс 6 «Капітан». Із закритими очима капітани навпомацки відгадують назви інструментів з геометричного набору. (косинець, лінійка, транспортир, циркуль) Вам необхідно здогадатись про які слова йде мова. Оскільки слова відрізняються лише однією буквою. Наприклад: пар-пан, рік-вік тощо. За кожну правильну відповідь отримуєте 1 бал. 1.Птаха більше не літає – гавкає й хвостом махає. (чайка-лайка) 2.Коли мене ти відкриваєш Ти просто воду наливаєш Ти тільки зміниш Н на К На дні морському стану я (кран-краб) 3.Я буваю золотий, натуральний костяний Та лиш З на Б заміниш – мій зміст зовсім зміниш Вже до школи завітаю і об’єми добре знаю. (зуб-куб) 4.З буквою Х ми його носим, а з буквою С до обіду просим.(халат- салат) Конкурс 8 .Задачі з сірниками Команди отримують завдання та шукають на нього відповіді. Конкурс 9 пісенний Учасники співають якомога більше пісень з числівниками. Перемога того, хто знає більше пісень. Підводимо підсумки гри. Нагороджуються переможці. Завдання із сірниками. Перекладіть один сірник, щоб рівність була вірною. Перемістіть один сірник, щоб рівність була вірною. Література Ф.В.Панійко. “Математичний брейн-ринг”. Газета “Математика” №15, 2001. О.О.Василенко. ”Серенада Математиці”. Спецвипуск газети “Освіта”№ 34, 2004. Виноградова Л.И., Кузнецова С.В. Сценарии школьных праздников. М.Просвещение, 1990. А.Я.Оленко.„Топологічна і фрактальна вимірності”.Журнал „У світі математики”, випуск 2, 1996. Конфорович А.Г., Андрощук І.Г., Груніна К.О. Математичні вечори у восьмирічній школі. – К., Радянська школа, 1974 Перельман Я. И. Занимательная математика Кордемский Б.А. Математическая смекалка. – М.: ГИТТЛ, 1955. Нагибин, Ф.Ф. Математическая шкатулка.-М.:Учпедгиз, 1958.-166 стр. Нилова Т.В. Игры с цифрами и числами на уроках в школе и дома: Занимательная математика. – М.: АСТ-ПРЕСС, 1998. Перельман Я.И. Занимательная арифметика: Загадки и диковинки в мире чисел. – Л.: Время, 1926. .: Учпедгиз, 1953. Пышкало А.М., Гончарова М.А., Кочурова Е.Э. Занимательная математика. – М.: Астрель, АСТ, 2000. Степанов В.А. Весёлая математика для детей. – М.: РИПОЛ-КЛАССИК, 2001. Труднев В.П. Считай, смекай, отгадывай! – М.: Просвещение, 1964. youtube.com/watch?v=4foKjck3OiE http://www.mobintech.ru/multiplication/ http://udivit-matem.narod.ru/str2.html http://www.koob.ru/perelman/zanimatelnaya_matematika
|
Сопронюк С.М. Математична забава «Х+У».